Monday, January 10, 2011

anything can be happen in anytime


title kt atas tuu betul betul or aku merapuu jerw? herr. ntah laa aku pun xtau. laa ni aku mcm xbrapa nk stabil sgt nie. berdiri punn mcm xpijak pada bumi niey. duduk punn mcm xkena pada tempat duduk tuu. tidur punn mcm xselesa pose pose tidur. aish apa aku merapu niey? okay okay stop merapuu di sini.

hari ini aku bangun uwarrggghhhh (!) mengharapkan sesuatu. apa apa? aku harap selera makan aku dah stabil dan makan tepat pada waktunya. readers klu you all nk tau I nieyh kuat makan sangat sangat tauu. tapi sekarang aku dah terlalu kurus sudahhh. sebab jarang nk mkn mkn. even makanan tuuu feveret aku tapi aku rasa. err malas nk mkn. dakk aku bukan diet. tapi aku sendiri xtahu aku apa perubahan yg terjadi kt diri aku nieyh. =,="

aku punn xtauu apa nk jadi hari ini, besok, lusa, tulat, terulat ulat, terkulat kulat. apakah ini? hahaha. ntah laaaa. pemikiran aku begitu laaa serabut tahik betul. aku xsukaaa aku macam nieyh. bila orang buat lawak kt aku, aku gelak tapi hanya utk menyedapkan hati orang itu. keterlaluan betul aku ini. kasihan orang itu kan. nk buat mcm mana. mood aku ponn lari p mana xtau. aku xtahu cik mood itu sembunyi di mana. boleh korang tolong carikan?

eh eh hari ini hunny bunny aku ajak hang out. hmm kalau aku larat kluar aku kluar laa nahh. terasa otot otot tulang tulang besi aku begitu malas nk bergerak ke merata tempat. semalam malam yg menyeksakan. nyamuk tuu kureng aseemm mai dok gigit aku. seronok hisap darah aku. banyak muka ko. ingt aku ini kilang darah kaa? p cari hat orang banyak banyak darah tuu hat dok tau dah sediaa ada darah. haa p laa hisap bergelen gelen punn dia xterasa hg gigit dia. huh, jahat mulut aku.

p/s : aku rasa aku rugi banyak. tarakkk untung (!)

No comments:

Post a Comment